• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63780
+
-

عمران شهری  فردیس بودجه ویژه می‌گیرد

گوناگون
عمران شهری  فردیس بودجه ویژه می‌گیرد

شهردار فردیس گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال مازاد بر بودجه عمرانی سال جاری به بهسازی معابر فردیس اختصاص یافت.
«منوچهر غفاری» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بودجه عمرانی سال ۹۸ برای خرید و پخش آسفالت و بهسازی معابر شهری اختصاص یافت و با توجه به این‌که فردیس دارای معابر شهری فرسوده بسیاری است، در راستای بهسازی و بازسازی آنها از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
وی با بیان این‌که با عقد قرارداد‌های جدید عمرانی، عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی سطح شهر جان دوباره گرفته است، افزود: مناسب‌سازی، بهسازی و بازسازی معابر به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد.

شهردار فردیس با اشاره به این‌که عملیات احداث ۲ سرای محله در فردیس کلید خورده است، عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی چشمگیر و تکمیل این پروژه‌ها طی سال جاری در دستور کار قرار دارد.
غفاری با اشاره به کمبود سرانه‌های ورزشی در فردیس، تصریح کرد: ایجاد فضاهای ورزشی در شهر از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس است که در سال جاری به این موضوع به صورت ویژه پرداخته خواهد شد.
وی از نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی معابر در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به تراش و روکش بخشی از معابر شهر که از ابتدای سال جاری آغاز شده است، ایمن‌سازی و تعویض تجهیزات ترافیکی فرسوده در دستور کار قرار گرفت.

شهردار فردیس همچنین از بهره‌برداری از پیاده‌راه و پیست دوچرخه‌سواری شهرک وحدت در ماه جاری خبر داد.
غفاری با اشاره به این‌که پروژه پیاده‌راه و پیست دوچرخه‌سواری شهرک وحدت تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عنوان کرد: فضایی که در آن پیاده‌راه و پیست دوچرخه‌سواری در حال احداث است، از فضاهای مرده شهری به شمار می‌رفت که با توجه به رهاشدگی به محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی تبدیل شده بود و خطرات زیست‌محیطی برای شهروندان به شمار داشت، به همین منظور نسبت به ساماندهی این محل برای استفاده شهروندان اقدام کردیم.

شهردار فردیس با بیان این‌که پیاده‌راه و پیست دوچرخه‌سواری شهرک وحدت فردیس یک کیلومتر است، اضافه کرد: این پیاده‌راه مسیری برای اتصال پیاده‌راه شهرک وحدت به پارک حاشیه جاده شهریار است.
وی با بیان این‌که مدیریت شهری فردیس در نظر دارد در حاشیه مسیر پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه شهرک وحدت نسبت به احداث باند فضای سبز اقدام کند، عنوان کرد: این پیاده‌راه پس از تکمیل کاشت فضای سبز حاشیه آن به بهره‌برداری می‌رسد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید